EXERICICI 5 .- VECTORITZACIÓ

Arrel de la imatge generada amb l'exercici anterior, i després d'alguns dies més confinada, se'm va venir al cap l'escena dels Simpsons. El mantra "pato, pato, pato, pato, pato, ..." que repeteix Ralph Wiggum durant l'aniversari de Bart, i que fa que la festa acabi sent un avorriment etern, em semblava perfecte per relacionar-lo amb la quarentena.


Per la il·lustració, primer vaig dibuixar la silueta de l'ànec, vaig duplicar la capa per crear una ombra,  i vaig fer de nou un dibuix per donar-li més volum, sense sortir d'un dibuix senzill. A partir del primer dibuix vaig crear un estampat amb l'ajuda de les eines de transformació i rotació. Vaig afegir les lletres en diferents tamanys i estils. I al final vaig fer un calc d'imatge d'un fragment de la fotografia original per donar-li textura al fons.







Comentarios

Publicacións populares deste blog

Exercici_4_Mon-Imaginari

Imatge restaurada